Don't do it people

Nu ik klaar ben kan ik u een geheimpje vertellen!

Luister en luister goed. Ik ben de zweep en jullie zijn degene die aan zelfkastijding doen. Er is niets mis met mij. Ik ben een vrij man. Er is geen enkel probleem met mij. Velen van jullie gaan overstag en hebben me laten weten dat jullie nu aan mijn kant staan. Heel erg tof! Ik apprecieer het enorm.

Alleen al zouden de mensen van de psychiatrie me markeren als iemand die een psychose of een manie heeft gehad. Ja dan moeten jullie je eens af gaan vragen wie daar achter zit en of ze proberen een slaatje er uit te slaan. Maakt mij niet uit hoor. Geen een drol.

Niemand die het nog gelooft. Ik praat niet over niet bestaande problemen. Nog praat ik rare onzin. De kinderen gaan deze strijd winnen en ik ben nog lang niet van plan te stoppen. Echt niet. Als jullie me maar serieus nemen. Kan de psychiatrie de pot op.

Me dwingen dingen te doen gaat niet werken. Wat… Me een beetje met de dood bedreigen. Ik lach je uit. Wie denk je dat ik ben. Zullen we een spelletje rekenen doen hoeveel vechtsporten ik onder de knie heb. Gewoon voor de grap. Er gaan nog meer bijkomen.

Het heeft ook geen zin om me te markeren als gek – of me te bedreigen, zodat ik dan in de armen van een vrouw ren. Echt niet. Ik ben geen zielig figuur. Ik ga lekker me tijd uitzingen en dan ga ik Europa door. Die hebben ook geen kans. Nul!

Lekker chillen en werken. Ik werk niet van negen tot vijf. Ik leef een krijgers leven vierentwintig uur per dag zeven dagen per week. Driehonderdvijfenzestig dagen per jaar de rest van mijn leven. Dat is mijn zegen. Een ware zegen.

Dat is pas echt genieten.

Leave a Reply

